RÖSTA PÅ DIN FAVORIT

Stadens handelsstjärnor ska prisas. Vinnarna koras på Handelsgalan den 8 november.
Alla pristagare belönas med Guldpåsen. Priset är en bekräftelse på kompetens, servicekänsla och en bra förebild inom Norrköpings Handel. Röstningen pågår fram till den 3 november.

ÅRETS NYKOMLING

VEGAS
SKAFFERI

Helena Jardvall

Kvalitet, hälsa och bra produkter. Det är ledorden i Norrköpings första hel-veganska skafferi. Det som tidigare varit svårt att hitta finns nu samlat på ett och samma ställe, i en unik och inspirerande butik.

SALO ART
& WELLBEING

Jaana Salo

Ett nytt, spännande må bra-koncept där kultur och hälsa möts i en härlig symbios. En träffpunkt med skön attityd som erbjuder varje besökare en unik upplevelse för både kropp och själ.

ÅHLÉNS
OUTLET

Linda, Linnéa, Erika, Victoria och Clara

Som det stora varuhuset, fast i mindre format, äntrade konceptet marknaden med förväntningar man verkligen lyckats leva upp till. Framgången ligger i den härliga personalen och det prisvärda utbudet av kläder, skönhet och heminredning från välkända varumärken.

ÅRETS BUTIK

EVERGREEN
BLOMSTERSHOP

Linn Bengtsson

En mysig butik med ett unikt utbud av gröna växter, anpassat efter kundens önskemål. Här ägnar personalen mycket tid åt varje kund och delar passionerat med sig av all expertis man besitter. Det fantastiska engagemanget och passionen för gröna växter är signumet för butiken Evergreen.

KJELL & COMPANY MIRUM

Sebastian, Andrew, Jakob, Sam, Emil ochEmil

Personalens fantastiska service levererar problemlösning i världsklass och ger en kundupplevelse utöver det vanliga. Lyhördhet, uppriktighet och ett leende på läpparna är ingredienserna i framgångsreceptet hos Kjell & Company i Mirum Galleria.

FLYING TIGER
LINDEN

Personalens positiva energi lirar bra med namnet på butiken. Karaktärsdragen är utstrålning och karisma och lämnar ingen kund oberörd. Inte blir det sämre av att det varierande sortimentet ger besökaren en ny upplevelse varje gång hos Flying Tiger i Linden.

ÅRETS MATBUTIK

CITY GROSS

John, Maria, Marcus, Mia och Fahid

Den hjälpsamma och trevliga personalen matchar butikens alltid fräscha, breda utbud och ger alltid en fin upplevelse, i synnerhet köttdisken som är outstanding.

ICA MAXI STORMARKNAD

Markus, Anneli och Niklas

Som kund upplever man att ledare och medarbetare är ett väl sammansvetsat gäng som trivs att arbeta tillsammans. ICA Maxi erbjuder ett brett sortiment och levererar alltid högsta servicenivå.

ICA ÖSTRA HUSBY

Mats Axelsson

En fantastisk och personlig butik med anställda och sortiment i toppklass. Man ser alltid kunden och levererar service på hög nivå. Här bjuder man dessutom både på ett närproducerat, unikt sortiment och sig själva med en humorknorr i de egna kanalerna.

ÅRETS BUTIKSSÄLJARE

ELLINOR ERIKSSON

Albrekts Guld Mirum

Med stort hjärta och professionellt engagemang får hon varje kund att känna sig sedd, välkommen och speciell. Ellinor är en genuin solstråle som är en obeskrivlig tillgång för såväl butiken som hela gallerian.

EVA MAGNUSSON

H&M, Ingelsta Shopping

Eva inspirerar med sin fenomenala förmåga att hjälpa kunden hitta sin stil. Glad och serviceinriktad och en fantastisk säljare. Eva är en riktig klippa som alltid ger glada och nöjda kunder.

GÖRAN OLDENBORG

Coop Saluhallen

Alltid kul på jobbet! Det intrycket sprider Göran på Coop Saluhallen till såväl medarbetare som kunder. Dessutom oerhört effektiv och fyller hyllorna i ett flygande fart. Hans tjoande och skratt lämnar ingen besökare oberörd.

ÅRETS LEDARE

AGNETA ERICSON

Willys, Ingelsta

Med ett aldrig sinande glatt humör och en positiv inställning leder hon såväl medarbetare som utvecklingen av butiken framåt. En lyhörd och lösningsorienterad person som verkligen ser alla medarbetare och visar att ingenting är omöjligt. Agneta Ericson, Willys Ingelsta.

JOHANNA AHLIN

Pandora, Linden Köpcentrum

Passionen för de smycken hon säljer, är lika stor som engagemanget för sina medarbetare. En stark, sprudlande personlighet som i kombination med ett tryggt ledarskap skapar en fantastisk teamkänsla. Johanna Ahlin på Pandora är en stor inspiration för både medarbetare och kunder.

NAIM RASSUL

Sandströms

Snäll, driven och målmedveten beskriver några av hans ledaregenskaper. Raoul på Sandströms är mycket bra ledare och samtidigt en riktigt god vän.

ÅRETS E-HANDELSBUTIK

CASALL.COM

.

På en utmanande marknad i en aggressiv bransch har Norrköpingsföretaget Casall stått pall sedan 1984 och på senare år framgångsrikt anpassat sig till en allt mer digitaliserad handel. Deras kvalitativa träningskläder samt inspiration och guider skapar alla förutsättningar för en hälsosam livsstil.

ICASMEDBY.SE

Rickard, Ann och Rasmus

Oavsett om du väljer att handla i butiken eller online får du alltid det perfekta bemötandet. Alltid smidigt, alltid fräscha varor. En butik som är i ständig utveckling och hittar innovativa lösningar. Inte minst med leveranserna utanför stadsgränsen och med båt till skärgården.

STADIUM.SE

Fredrik Persson

I samarbete med Tradera bidrar Stadium numera till en mer cirkulär konsumtion av det egna utbudet. En användarvänlig tjänst på andrahandsmarknaden som både minskar klimatavtrycket och möjliggör ett aktivt liv för fler människor.

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT

Stadens handelsstjärnor ska prisas. Alla pristagare belönas med Guldpåsen. Priset är en bekräftelse på kompetens, servicekänsla och en bra förebild inom Norrköpings Handel. Röstningen pågår fram till den 3 november.

INTEGRITETSPOLICY

Vi på Happy Norrköping bryr oss om dig och i den här integritetspolicyn beskriver vi hur vi behandlar dina personuppgifter för att du ska kunna känna dig lugn och trygg.

Så här behandlar vi dina personuppgifter:

Vad är en personuppgift och vad innebär en behandling av personuppgifter?
En personuppgift är information som direkt eller indirekt kan identifiera en fysisk levande person. Exempel på personuppgifter är namn, adress, telefonnummer och e-postadress, men uppgifter som IP-nummer eller användarbeteenden i kombination med andra uppgifter som används för att kunna koppla till dig är också personuppgifter. En behandling av personuppgifter innefattar all hantering av personuppgifter, till exempel; insamling, vidarebefordring, analysering, registrering och lagring.

Vem ansvarar för dina personuppgifter?
Norrköping, organisationsnummer 559068-3727 på Drottninggatan 19 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter, om inget annat anges, och ansvarar för att den här behandlingen sker på lagligt och korrekt sätt.

Hur får Happy Norrköping tag på dina personuppgifter?
När du gör en gruppbokning till ett av våra event. När du anmäler dig till något av våra events.

Vilka kategorier av personuppgifter behandlar vi?
Happy Norrköping behandlar de uppgifter som lämnas till oss, till exempel namn, telefonnummer, e-postadress, adress och/eller annan information som du lämnat till oss eller som är nödvändig för att vi ska kunna fullgöra våra åtaganden gentemot dig. Vi samlar aldrig in mer information än vad som krävs för att fullgöra våra åtaganden gentemot dig som kund.

Varför behandlar Happy Norrköping uppgifter om dig?
Dina personuppgifter kan komma att behandlas av Happy Norrköping för bland annat följande ändamål:
– fullgöra våra åtaganden gentemot dig,
– förbättra din användning och upplevelse av vår webbplats och av våra övriga tjänster, 
– möjliggöra god kundvård och service genom att exempelvis besvara frågor som du ställer till oss,
– hantera och administrera arbetsansökningar,
– skicka nyhetsbrev och tillhandahålla dig relevanta erbjudanden,
– använda som underlag vid fakturering och bokföring och
– föra statistik.

När har Happy Norrköping rätt att behandla dina personuppgifter?
Happy Norrköping har rätt att behandla de personuppgifter som krävs för att fullgöra vårt åtagande gentemot dig.

Vem har tillgång till dina personuppgifter?
Dina personuppgifter används av behörig personal på Happy Norrköping. Vi lämnar inte ut uppgifter om vi inte måste på grund av krav i andra lagar och förordningar, myndighetsbeslut eller för att skydda våra rättigheter eller tredje parts rättigheter.

Hur länge sparar vi dina personuppgifter?
Happy Norrköping sparar aldrig dina personuppgifter längre tid än vad som är nödvändigt för att fullgöra ändamålet med att vi hade personuppgifterna till att börja med.

Hur skyddar vi dina personuppgifter?
Happy Norrköping värnar om din integritet. Därför arbetar vi ständigt med att vidta alla lämpliga tekniska och organisatoriska åtgärder som i varje enskilt fall krävs för att skydda dina personuppgifter och i övrigt säkerställa att behandlingen sker enligt gällande lag.

Vilka rättigheter har du som registrerad?
I korthet innebär det att du som registrerad ska få information om och hur dina personuppgifter behandlas och ha kontroll över dina egna uppgifter.

Nedan beskrivs varje rättighet:

Rätt till tillgång:
På Happy Norrköping är vi alltid öppna och transparenta med hur vi behandlar dina personuppgifter. Om du vill veta vilka personuppgifter vi behandlar om just dig kan du begära ut ett registerutdrag. Det är viktigt att vi kan säkerställa att vi lämnar ut uppgifterna till rätt person, därför ska din begäran vara skriftlig, egenhändigt undertecknad och innehålla uppgifter om namn och personuppgifter.

Rätt till rättelse:
Om dina uppgifter är felaktiga, ofullständiga eller irrelevanta, kan du när som helst kontakta Happy Norrköping och begära att få dem rättade.

Rätt att bli bortglömd:
Du kan begära att Happy Norrköping raderar dina person-uppgifter utan onödigt dröjsmål. I vissa fall kommer Happy Norrköping inte att kunna radera dina personuppgifter eftersom vi måste uppfylla lagar och krav som ställs på vår verksamhet i egenskap av offentlig verksamhet. I sådana fall kommer vi att blockera användningen av dina personuppgifter för de ändamål som du önskar att bli bortglömd i den mån det är möjligt.

Rätt till begränsning av behandling:
Du har rätt att begära att behandlingen av dina person-uppgifter begränsas.

Rätt att göra invändningar:
Du kan när som helst invända mot behandling av personuppgifter som grundar sig på ett berättigat intresse hos Happy Norrköping.

Rätt till dataportabilitet:
Om behandlingen av dina personuppgifter sker automatiskt och antingen har ett avtal eller ett samtycke som rättslig grund, har du rätt att få en kopia av de personuppgifter som du har tillhandahållit Happy Norrköping. Personuppgifterna ska ges i ett format som är strukturerat, allmänt använt och maskinläsbart. Du har rätt att föra över den här informationen till en annan personuppgiftsansvarig utan att Happy Norrköping kan neka.

 

BESTÄLL BILJETTER

Välkomna till årets Handelsgala den 8 november!

I biljettpriset ingår; förmingel med mousserande välkomstdrink, 3-rätters galamiddag, vin/öl till förrätt, vin med påfyllning till huvudrätt, kaffe.
Och en kväll att minnas!

Ordinarie biljettpris 1195 exkl. moms per kuvert.
Medlemspris Norrköpings Handel 1095 exkl. moms per kuvert.

VOLYMRABATTER

Köp 15 biljetter, få en på köpet (totalt 16 st)

Köp 20 biljetter, få 2 biljetter på köpet (totalt 22 st)

Köp 30 biljetter, få 3 biljetter på köpet (totalt 33 st)

Antalet biljetter är begränsat.
Beställ dina biljetter via formuläret nedan.

*Beställda biljetter kan inte avbeställas utan du förlorar rätten till återbetalning av priset.
Även vid utebliven ankomst saknar du rätt till återbetalning av din beställning.

Vid frågor, kontakta oss gärna på info@handelsgalannorrkoping.se

Projekt LuMiNk

Mirum Galleria

Priset går till eldsjälen Peter Löfqvist samt Mirum Galleria som har bidragit till att många unga inte bara vågar drömma om en ljus framtid, utan möjliggjort det som krävs för att förverkliga dem! Detta genom LuMiNk projektet i Mirum Galleria.

ÅRETS LIVSMEDELSBUTIK

ICA Supermarket Smedby

ICA Smedby har gjort ett rejält ansiktslyft. Efter en omfattande ombyggnad med ett enastående resultat vad gäller tillgänglighet, kundservice och engagemang i kombination med roliga event är detta en stjärnbutik.

ÅRETS HEDERSPRIS

Håkan Lindström, Hobbyhörnan

Med en sällsynt känsla för detaljer, stort som smått, och en tro på händernas intelligens har han i över 30 års tid sett generationer passera i sin butik, som blivit en institution i Norrköping och i hela Sverige. Här, i allas vårt barndomsland, är Håkans egen hörna mer än en hobby.

ÅRETS NYKOMLING

Varié, Knäppingsborg

Att återälska kläder har blivit ett begrepp i Norrköping, tacka Varié för det!
En genomtänkt affärsidé med hållbarhet i fokus har format butikens unika koncept.
Med en välkomnande atmosfär utöver det vanliga stödjer affärsidén planeten.

ÅRETS BUTIKSSÄLJARE

Desiree Nyqvist Lindex, Spiralen Köpcentrum

Desiree Nyqvist på Lindex är en stjärna! Alltid pigg och glad och med stor portion omtanke till sina kollegor. Hennes genuina känsla för mode och service ger kunden en helhetsupplevelse, varje gång.

ÅRETS E-HANDELSBUTIK

willys.se, Willys Ingelsta

Målmedvetet har Willys på Ingelsta arbetat för en e-handelshantering som är optimerad för att ge kunden bästa service och flexibilitet. Med en egen shop-in-shop för hämtning av varor har Willys skapat förutsättningar för att snabbt växa på en konkurrensutsatt marknad.

ÅRETS LEDARE

Amanda Eriksson

Jack & Jones, Ingelsta Shopping

En bra chef har ett stort intresse för andra människor, det är Amandas signum. Med sitt tydliga ledarskap för sina medarbetare och sitt brinnande intresse för kundupplevelser känner man sig alltid sedd och välkommen till Jack & Jones på Ingelsta Shopping.

ÅRETS BUTIK

Kjell & Company, Galleria Domino

Här är butiken där stress och otålighet undanbedes. På Kjell & Company i Galleria Domino arbetar man med ett leende på läpparna. Den mycket höga kunskapsnivån hos medarbetarna kombineras med en servicegrad i världsklass.